امام

(ارتباط مردمی انصار مهدی)
آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس






نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۴ صادق صداقت

نشسته ام بنویسم که غصه ها دارم

دوباره شوق سفر سوی کربلا دارم

 هوای دیدن ارباب هم هوای حرم

هوای روضه ی جانسوز کربلا دارم

تمام دل خوشی ام در جهان فقط این است

به سینه ام غم ارباب با وفا دارم

نشسته ام بنویسم برایتان آقا

نشسته ام بنویسم فقط تو را دارم

نشسته ام بنویسم مرا حرم ببرید

که غیر کرببلا من مگر کجا دارم؟

نشسته ام بنویسم برای این دل تنگ

دوباره خاطره هایی که از شما دارم

کنار قتلگه ات روضه،گریه ، یادت هست

که بوی سیب،شب جمعه،باز من سرمست

یاعلی

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چه زود گذشت

انگار همین دیروز داشتیم تو هیئت میخوندیم:

محرم اومد از راه
دوباره با اشک و آه
مدد ابا عبدالله

حسین حسین


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">